Wednesday 9 May 2012

又再打GOLF去 + 尋找小松鼠

係Indianapolis 除左去鬼仔表哥屋企個house party外,
第二日我都陪左鬼仔同佢爸爸去打golf,
反正一條友牛係到冇咩做嘛!!

上次我講過打golf好悶,
可能因為我個次淨係睇佢地玩發球,
加上我資質差, 發幾十幾廿次枝捧先打中個波幾次(!!)

今次時間充足, 我地就唔洗淨係玩發球啦!!
去左最近o既高爾夫球場玩,
入面有晒小河, 沙地等等...
係呢到打golf唔只係有錢佬玩兒,
連小學雞都玩, 有兩個小朋友 (約十歲左右),
仲係有晒成set 裝備ga wor!

我地租左呢架車車, 本來佢地叫我負責開車, 但我太淆底, 都係由佢地開返...

靚嗎?? 環境好正ga~~個日天氣仲好好tim~

傻佬找波去~~

4個打golf的傻佬~

呢個就係園區地圖啦!! 呢一只係打左8個區就鳴金收兵~~
本來時間真係好夠, 但係呢兩個小朋友,
每去一個區都搞好耐先發到球,
鬼仔佢地慢慢等, 等佢地完成左之後先可以開始...
前前後後3區俾佢地拖左成粒鐘(!!)
後面仲有一對父子又等緊喎...
於是鬼仔爸爸提議不如4個人一齊打啦。
到左第4個區, 對小朋友終於覺得好似阻到人,
所以俾鬼仔佢地開始先, 太好了!!

其實我唔識打golf,
咁有咩好做呢????
就係當佢地唔知個波打左去邊之後我幫下眼去搵(!!)
除左呢個任務之外,
仲有就係去餵蚊。
可能呢到d蚊未食過中餐,
我係呢到成日俾佢地嬲住...好驚!!
我當然冇嬲返佢地啦, 因為我了解佢地對中菜o既熱愛,
反正我不嬲都好惹蚊!!

其餘時間我都係自己搵野玩,
因為呢到好多松鼠,
我就四圍行去影下相, 搵下松鼠, 甲蟲咁(!!)
係我個人o既野外考察....=__=
(BTW, 我好驚昆蟲ga, 淨係得蝴蝶, 甲蟲同蜻蜓先冇咁驚)

見到呢d菇, 好cute喔!

仲有一隻哩係筍位遮蔭o既松鼠!!

呢隻一見到我就走人...


經過左3個鐘後, 我變成左個菲律賓人,
而鬼仔就要攰到痴線咁再開多差唔多4個鐘車返Chicago,
返到去已10點幾啦!! ZZZzzz......

No comments:

Post a Comment