Saturday 5 May 2012

天有不測之風雲

自從o黎左美國之後,
成日都見到下下成二, 三百磅o既人,
出親街食野d野食又鬼咁大份,
搞到我好驚長此下去會變成肥妹返香港,
甚至連門口都出唔到。

除左係屋企做埋d小運動之外,
我決定出去散下步啦!
上星期我又唔係芝加哥,
返到o黎之後幾日都唔係咁好天,
落左幾日雨, 仲好凍 (對我o黎講, 因為我係亞熱帶生物o黎o既)。
琴日下晝終於俾我等到好天啦,
天氣曖返好多, 有廿幾度, 於是去左附近散步,
唔覺唔覺都行左半個鐘,
竟然仲行到出晒汗, 要衝入圖書館避暑。

點知到左夜晚, 冇啦啦又落起雨,
仲好Q大聲喎, 後來又聽到d窗都啪啪啪啪,
於是鬼仔行去窗口望下 (佢驚死架寶貝車有事),
又急急腳走出來話: Baby, it is hailing!!
嘩~~~ 講真, 我咁大個女未見過落雹ga。
我知道香港都會有, 但次次都係返到屋企睇新聞講先知某d地區落左(!)
佢仲冒住中頭獎o既危險執左一粒冰雹俾我, 佢話今次好細粒咋喎, 平時仲大d都有。

明明下晝個時仲好好天,
夜晚又落雹, 真係天有不測之風雲。
我要趁呢兩日下晝咁好天去多次散步。

No comments:

Post a Comment