Saturday 26 May 2012

移情六出花???

一向都鐘意係屋企放些鮮花,
好似令屋企有D生氣咁,
而且有D野望下。

係香港通常買來買去都係康乃馨同丁香,
我同我媽咪都鐘意康乃馨, 
有時都會買下薑花, 因為好香。
(百合就比較少, 因為我比較怕太香o既花)

係香港我住o既地方的花店選擇亦唔多,
所以買來買去都個幾款。
但呢期係芝加哥hea幾個月,
有時我都想買d花係屋企擺,
呢到有間花店都幾多選擇,
仲有就係supermarket通常都有花賣 (興放係雪櫃)。
病左幾日, 個人暈陀陀, 
成日都係訓訓訓,
都係出動去買下花啦!!

今次我終於買左d新野 -- Alstroemeria flowers,
因為我覺得個日d康乃馨同鬱金香唔夠靚 (有d謝謝地)。
Alstroemeria 究竟係咩呢???
我未見過喎, 
只係見佢幾多顏色同幾靚,
所以就買o黎擺下。
原來佢係秘魯百合!!
中文名又叫 -- 六出花
WOW~~真有意思, 呢個名好靚!!!

大家知唔知古代o既詩詞成日都會叫雪花為六出花o既呢??
因為雪花o既形狀係有六枝野隊出o黎喔!!
所謂「凡草木花多五出,雪花獨六出。」

但我仍然係咁愛康乃馨ga!!!  




靚麼?? 呢隻色係鬼仔揀ga 我本來想揀白色~~哈哈!

另外, 呢到o既公園種左好多茶花, 前排開得好靚呀~~ (依家開始熱啦, 謝了)
直頭以為自己身處曼陀山莊丫!! <--痴Q左, 以為自己係王語嫣定王夫人??! 

唉~~病左唯有o也下橙, 吸收多d維他命C啦,
平時食橙一定有爸爸媽咪搣好晒o既我 (公主病!!),
依家想食要自己搣,
真係「有媽的孩子像個寶」。

頂!! d橙乾過我塊面~

No comments:

Post a Comment