Tuesday 1 May 2012

Pigeon Forge 渡假去

上星期鬼仔請了一個星期大假陪我 (外國的公司真好, 換了在香港應該很難無所事事就請大假, 而且大假日數也不多, 要慳住洗).
星期一的晚上鬼仔的朋友來了我們這裡作客,
一起吃了日本菜(原因是他太太不吃任何外國菜故他有半年沒有吃壽司了, 所以提出要吃),
不過吃壽司似乎不夠飽, 最後還是要我煮了"蝦子麵"給他們填肚子。 <--他們都很喜歡吃喎!!
說起鬼仔本來想跟我去郊遊,
但芝加哥現在亡是很冷, 於是他提議我們到較南一點的Tennessee去渡假。

我們就於網上訂了一間渡假屋了,
是位於Pigeon Forge, 由Chicago出發要開10個小時車(!!)

於是我們就於星期二早上5點起床, 梳洗及收發行裝出發了,
途中去了吃brunch,入油(順便去廁所)之外, 整天都在車內,
我坐到屎忽都痛啦!!
但鬼仔更慘, 開足了一天車......一定累死了。

呆了在車上這麼久還是值得的, 因為這裡很美而且很寧靜。
是渡假的好地方...

我們的渡假屋約 USD 125 一晚 (是一間間計, 不是按人頭計),
很不錯吧??
我把相片傳給我妹之後, 她說: 好靚呀! 超抵啦, 去"馬交" "威尼昆人"一晚都咁上下價錢!!

Yeah!!!
先看看渡假屋實景拍攝, 並非昆水示範單位喔~~



渡假區內都係咁o既, 最好要有車啦....出出入入都行好耐ga!

園外係咁o既..可以去買野食自己煮又得, 想出去食咩??都得不過要再開車去鎮上囉...

好o靚o既花呀~~

呢間就係我地間cabin啦!!正嗎???

入面係咁...不過有d暗, 仲有堅o既火爐tim!! 屋外有木俾埋你, 慢慢燒...

有廚房! 露台都仲有個烤爐可以BBQ, 但好多蚊所以冇去影...

門口o既另一邊...

裝飾很溫馨吧??


唔係講笑, 露台有呢個hot-tub!! 正到爆~~令我諗起the sims o既人仔(!!)

嫌室外凍?? 可以係房到浸浴~~睇電視, 捉下棋

No comments:

Post a Comment